Na schooltijd biedt onze school de kinderen uitdagende activiteiten aan. Dit doen wij in samenwerking met de Sporttuin. Zij werken met een enthousiast team van professionele docenten die worden gedreven door hun passie en vakkennis. Alle kinderen kunnen een activiteit kiezen die ze leuk vinden waar ze vervolgens 10 weken mee aan de slag gaan. Aan het eind van de lessenreeks worden ouders uitgenodigd om te komen kijken naar het resultaat. Per schooljaar bieden we 3 blokken aan met zeer uiteenlopende activiteiten.
Voor 10 euro kan je een cursus van 10 weken volgen en wanneer je 80% aanwezig bent dan krijg je zelfs je 10 euro terug! De sporttuin probeert een brug te slaan tussen de scholen en sportverenigingen.